BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 15, 2011

46

Hurm,bila kerja ni balik2 je mesti tido..bukan nak ber exercise.awal2 balik dari Besut dulu agak bersemangat la asal petang je bernaik turun tangga tak pon berskipping.sekarang,asal berpetang je bertido..adeh~

Baru2 ni aku urut atok ngan nenek aku.bila duk mengurut tu asek la kuar angin. dulu,takde pon macam tu.nenek aku duk gelak2 tiap kali aku sendawa.mak aku plak,"hari tu ibu tengok kat tv dia cakap orang yang diurut ke mengurut sikit berangin-angin tu maknanya dalam darah dia banyak kolestrol.arkk??

Tu mak aku nak cakap darah aku banyak kolestrol impliedly nak kata aku gemok la jugak..adoi.

Hasilnya hari tu aku pegi beli


Hehe..senanya tak suka pun minum susu and aku macam dah trauma gak nak minum susu sebab dulu aku minum anlene la aku jadi gemok.tapi takpe la.nak buang kolestrol punya pasal,minum saja.tapi kena gak bersenam ni.kasut sukan dah rabak.bersenam dalam rumah je la gamaknya..

1 2 3 4 5 6 7 8,8 lagi!

3 comments:

Unknown said...

yer ker da gemo0k???
tgk mcm same jerk....(zaman matrik)

Fariha Jabeel said...

ak pon stat minum susu balek..anddddddddddddd..berat ak naek 1.5kg dlm mase 2 hari..serve me right! huhu

sin.ya.ta.ya said...

Ila:siyes dah gemok wei..ko kena jumpa aku face-to-face kompom ko akan cakap,"ha'ah la dah gemo0ok!"..so cepat2 la buat reunion.boleh tengok aku yang gemok ni..wakaka~

Peha:2 hari?adoi..aku ni kalo tak control dah hampir2 nak capai overweight dah..susah2.